کمپینی موفق که به زنان ایرانی انگیزه می داد



این کمپین که با یک پیام انگیزشی برای زنان ایرانی با تمرکز بر توانایی های کشف نشده زنان ایرانی انجام شد ، از حمایت نام تجاری بانوی من برخوردار بود و این حمایت این برنامه را به بهترین شکل ممکن (که در ایران کمتر رایج است) تبدیل کرد. برگزار شود این برنامه نزدیک به دو روز به طول انجامید و در هر جبهه چندین رفقا همراهی می کردند.

ایده اصلی این حرکت متفاوت که با عنوان “راه را بیابید” و با ایده “توانمندسازی زنان” ایجاد شد ، ایجاد انگیزه در زنان ایرانی برای دستیابی به اعتماد به نفس و کشف توانایی های پنهان و آشکار آنها بود.

صعود نگار سماق نژاد از چهار جبهه به قله دماوند تنها بخشی از یک پروژه تدبیر شده بود و دارای نقشه راه مفصل بود. کمپینی که شامل مجموعه ای از علائم ، نمادها ، حرفه ها و تفاسیر مختلف بود و از شکل گیری ایده توسط تیم اجرایی و اتاق فکر تا کوهنورد بر بام ایران در تلاش برای اصالت عمل ، ارزش تکرار و ماندگاری بود. ، اولویت برنامه ریزی ، چالش زن بودن و قدرت بدنی و ده ها نشانه قابل تفسیر دیگر که در این کمپین پنهان شده بود ، همراه با پیامهای واضح برای زنان کشورمان.

نگار سماکنژاد به عنوان سفیر برند نماد خوبی برای ترسیم خطوط اصلی برند و ارسال پیام های آن بود. بانویی که ویژگیهای متمایزی برای ایفای این نقش با فعالیت در ورزشهای استقامتی ، موفقیت در آموزش و پرورش ، معلم بودن و ایجاد مراکز فعال برای زنان علاقه مند و غیره داشت.

با موفقیت در این چالش ، برای زنان ایرانی و همه کسانی که این کمپین هیجان انگیز را دنبال کردند ، ثابت شد که خواستن توانایی و دنبال کردن رویاها یکی از بهترین کارهایی است که هر انسانی می تواند انجام دهد.

این ورزشکار موفق ایرانی درباره اهداف این کمپین می گوید: «مسائل مربوط به زنان ، اعم از برابری جنسیتی یا توانمندسازی زنان ، همواره یکی از دغدغه های بزرگ زندگی من بوده است ، که در سنین مختلف سعی کردم به هر طریقی آن را امتحان کنم. “چیزی که برای من اهمیت داشت این بود که در برنامه ها و مسابقات سال های اخیر مانند 120 کیلومتری کاپه یا 170 کیلومتر مسابقه UTMB ، وقتی با مردم صحبت کردم ، دیدم که آنها نیز دوست دارند ذهن و بدن خود را به چالش بکشند.”

به گفته سماق نژاد ، “به چالش کشیدن ذهن و بدن و به چالش کشیدن خود یکی از فعالیت هایی است که باعث می شود فرد به خود باور داشته باشد و در نهایت جرقه ای که در ذهن من زده شد این بود که مطابق یکی از نگرانی های من بود ؛ به معنای توانمندسازی زنان است. از این نظر ، هدف برنامه در وهله اول مشارکت بیشتر افراد ، به ویژه زنان بود. این برنامه ظاهراً انفرادی بود ؛ اما همدلی که او در بین همه ایجاد کرد ، این صعود را متفاوت کرد. “به این ترتیب ، این کمپین در جهت اعتماد به نفس و توانمندسازی زنان آغاز شد و واکنش هایی که از سوی مردم دور و نزدیک دریافت می کنیم نشان می دهد که ما تا حدود زیادی توانسته ایم به هدف نزدیک شویم. “

وی در مورد دیگر قسمت های نمایش گفت: “من فکر می کنم در روزهایی که ممکن است خیلی خوشحال نباشیم و دائماً با اخبار بد بمباران می شویم ، هیجان و امید حلقه های مفقوده جامعه ما هستند.” این برنامه توانست به مدت چند هفته ، به ویژه در روزهای بعد ، هیجان و همدلی زیادی را در بین جامعه و کسانی که مستقیم یا غیر مستقیم درگیر آن بودند ایجاد کند. به همین دلیل حضور در این نمایش یکی از بی نظیرترین احساساتی بود که من تجربه کردم. “

اگرچه در این کمپین ، نگار سماق نژاد اولین زنی بود که در 4 روز گذشته از 4 جبهه دماوند را صعود کرد ، اما این چالش سخت ترین ورزش او نبود. او همچنین در رشته کوهستانی 171 کیلومتر در مسابقه UTMB دوید و در عرصه بین المللی موفقیت های چشمگیری داشته است. “

همانطور که نگار سماق نژاد اظهار می کند ؛ این کمپین نمونه موفقی از همکاری بین ورزش ، هنر و یک شرکت تولیدی است ، زیرا از نظر هنری ، “هیچ کس نمی خوابد” عنوان فیلمی است که با حمایت “مایلیدی” ساخته و به کارگردانی سام کلانتری از فیلم سماک نژاد ساخته شده است. سفر به بلندترین قله ایران

لازم به ذکر است که در طول کمپین از روزهای معرفی آن تا روزهای اجرا ، چهره یک دونده زن در بیلبوردهای تبلیغاتی چهره ای آشنا شد تا تصویر خود را در خیابان های پایتخت به نمایش بگذارد ، که از ارزش بالایی در فرهنگ و آگاهی عمومی داشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های “بانوی مالی” ، می توانید از وب سایت این برند به آدرس https://myladypads.com/ دیدن کنید یا از صفحه اینستاگرام آن به آدرس https://www.instagram.com/myladyiran/ دیدن کنید.